01 март, 2008

Честита Баба Марта!

Живи и здрави,
Бели и червени,
Усмихнати и засмени!

1 март ми е най-любимият празник, заедно с 24 май! И двата съчетават толкова много позитивна пролетна енергия ... Признавам, много съм доволна, че получих мартеницата-диня, която исках! (винаги е хубаво да получаваш онова, което си си пожелал ;D )
Освен това - влязохме в тридневен уикенд, ходя си така, както ми харесва - дънки, кецки и ярко синьо-лилав лак на ноктите (този цвят го имам още отпреди Шанел да започне масово да лансира прословутия си Blue satin


Също - от много отдавна не съм писала и съм сигурна, че има супер много неща за разказване тук, само че не се сещам за нищо конкретно. А и в момента съм обзета от натрапчивата мисъл, че е крайно време да се подложа на някаква промяна... но нямам концепция каква точно. /Най-лесното е да отида на фризьор, вече знам какво точно искам!/ Все пак, ако имате предложения по темата - не се колебайте да пращате ;)

PS От "влюбената" книга ми остават още 20-ина страници, които умишлено не чета, защото все още не съм намерила следващата... /добавка от 2 март - прочетох книгата, оценката ми е 3.5/6 - заради един Явор да изпишеш 300 и кусур страници си е малко прекалено./


EDIT: Ужасно съм разсеяна - от месец и половина имам профил във Facebook и все забравям да се похваля. Нещо не ми е много интересно - само се опитват да ме зарибят за разни приложения и да ме rank-ват по разни показатели, ама карай :)

Няма коментари: