05 януари, 2008

Кога ще дойде пролетта?




Сериозно, зимното време не ми действа добре, а и не мога да се обличам както ми се харесва. Освен това, съм решила да се подстрижа като Викито - какво ще кажете?



Освен това ви поздравявам с тази топла песен - добре се отразява при минусовите температури и определено подгрява разни страсти и мераци ;D! Милен Фармер си е номер едно - и тук си мислиш, че пее за нещо, а то всъщност се оказва друго, съвсем "невинно", но само на пръв поглед, понеже тя си има пред вид точно първото ....

7 коментара:

Анонимен каза...

Прическата е страхотна! Само си мисля да избереш друг цвят.. този много светъл ми се явява :)

Vani каза...

10х за коментара! Ама ти май не си ме виждала скоро - аз в момента съм си горе-долу такова платине :D
Та, мацка, чакам да звъннеш да пием кафенце ;)

Vani каза...

Приятели, аз съм в шок! За жалост, не мога да обявя причината публично, но в частен разговор ще дам детайли на онези, които се интересуват!
.............

elenka каза...

И аз мислех да пробвам прическата на Пош, но нещо много я копираха напоследък... А и не бях сигурна, че ще ми стои, аз имам много по-кръгло лице. Абе, най-добре първо се виж на Фотошоп с нея как ще изглеждаш, за да не рискуваш.

Vani каза...

Prava si da, i az imam izvestni samnenia.... ama taka kato ia gledam adski me kefi... Taka ili inache shte izchakam do proletta, che sega mnoo studeno!
Ti kak si inache?

Анонимен каза...

abe az shte propusna komentara za pri4eskata :) pozdrav s california - nali sme na mylene farmer vulna i edno vic4e da se posmeete: "- znaesh li moeto ku4e e stanalo mn murzelivo naposleduk - kak taka?? - emi predi kogato iskashe da izlezem da se razhodi mi noseshe kaishkata si a ve4e mi nosi klu4ovete za kolata!" :P bisous :)

Vani каза...

haha, c'est chouette l'histoire du chien paresseux!
bisous et je croise les doigts pour toi et ton epreuve d'aujourd'hui!
Bisous :))