29 януари, 2008

New post

Чувствам, че трябва да напиша нещо в блога, защото много време се афишира онзи прословут цитат. Проблемът е, че съм литературно изчерпана и не мога да облека мислите си в подобаващи слова.
Днес с интерес прочетох в сп. "По-здрави" - то от четене на подобни писания сигурно съвсем ще загубя способност да пиша, за някакъв "супер шампоан", който смеГчава косата!!!

Освен това, съм доволна от развитието на Australian Open - хубаво е, когато има раздвижване в тениса, въпреки че аз съм абсолютен фен на Федерер! (И не понасям Надал - но по този въпрос толкова, щото знам, че доста от вас му симпатизират). Естествено, поради гореспоменатите причини вече съм фен и на Жо-Вилфред:
Освен това ми показаха една снимка, която няма да кача, защото искрено се смях като я видях. Тя обаче, е тотална проява на кофти отношение към някои хора с не-софийско потекло, а последното нещо, което искам в блога си, са разни глуповати обобщения!

Няма коментари: