25 март, 2008

Last days news

Добавка от 29.03 /не ми се пише нов пост, а и тази чанта адски ме кефи/ - подстригах се! Нали съм на принципа речено-сторено или "к'вото си искам си правим" (цитат от Ъпсурт). Толкова от мен, останалото си е от 25 март:

В стегнат, лапидарен стил:шопинг тур без шопинг, клубове, кафета, кино-гледах 9.99, Шугър-официално сменям клуба за няколко месеца, така че, ако някой иска да ми предложи неподозирани клубни удоволствия - сега е моментът; без спорт, активен социо-културен календар, неочаквани имиджови решения в края на седмицата, ходи ми се във Фр., мисля, че губя писмовна дарба и затова ще поспра с тези експерименти, сънувах гигантски белезникав октопод, който се меткаше из дома ми, носи ми се розово, направих си тест, който потвърди, че съм от редиците на т.нар. fashionistas, очаквам нещо неочаквано....



EDIT: Почти се влюбих в това:

Дизайн: Diane Von Furstenberg



... и изобщо модната секция на www.marieclaire.fr ме изпълва с чувство на неподправено щастие и безкрайна радост!

2 коментара:

Анонимен каза...

daa spirame sugar! 100 pro! eto edin pozdrav : http://www.greetings.zeromedia.ro/index.php?unique=3909 malko e rano za nego no she mu izgubq linka puk e nqkvo fansko :) hugsss :)

Vani каза...

hah,tva niama da e osobeno trudno - prez april se ochertavat takiva partita v yalta, che....
basi, chuvstvam se kato pubertet-logoman, takava natrapchiva misal za pritejanie na neshto na 2 konkretni marki me goni, ne e istina!
a za pozdrava - rulezz, ili kakto se kazva "straaashen e" ;D