24 февруари, 2008

One of those days...

Ей, предходната публикация беше номер 50, а аз някак си го проспах. Освен това, днес стават две седмици откакто се прибрах от П. Равносметка - ми пак ми се ходи, ужасно много, приятелите ми ми липсват, а пролетното време се премести и към нашите географски ширини.
По този повод:
Вече нося някои от покупките си - дамската ми чанта + чантата за спорт
В близките дни ще си сложа и другите работи :) (особено нямам търпение за изкуствените мигли с пробляскващи диаманти :D)
Вчера реших да открия новия сезон и се размотавах по сандалоподобни обувки нагоре-надолу, малко парижко ноу-хау из софийските улици. Засега толкова, че нещо съвсем се разлигавих, а и трябва да тръгвам, че ще си отсвиря пилатеса!
Edit: ето ги и обувките:



Снимките не са супер ясни, но се вижда, че са черни, с червен шев, с цветенце и червена лачена панделчица. Не са особено високи (их, пак няма да си придам фатален вид) но ще мога да тичам и да крача бойно по улиците!

Няма коментари: