20 февруари, 2008

Пролетта доде!

...вече и в София! :)
Ако следвах логиката на известната песен, следващата фраза трябваше да бъде: "Къде си, бе, момче!?" Но, тъй като момчето така или иначе го няма, щото все очаква някое страашно парче :)

Сега като сядах бях на прага да наруша едно желязно правило - никакви работни истории в блога! За щастие ще успея да го спазя - вече не съм ядосана, а съм спокойна и празнично настроена:
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА ТАТИ!

Това е първото, след това - времето наистина е супер, видях обувките, които са най-близки до представата ми за cool shoes за всеки ден! Ако ги купя - ще ги постна! Иначе - искам да се обзаведа с високи, бонбонено-розово-червени! Със сигурност ще се докарам до около метър и 87 примерно, но на кого му пука :) Дори в едно списание видях супер готини от този тип, но са в аутлета в Младост ... освен да направя една разходка с комерсиална цел и до там през WE.

В момента чета една "влюбена", според самоопределението си, книга.
Става дума за "Фасове" на Ваня Щерева. Засега съм до средата, не ми изглежда супер влюбено, има някои свежи лафове. Ще пиша повече, когато я приключа. (Трябва да внимавам с коментарите, че онзи ден оплюх един автор, а се оказа, че една от приятелките му го харесва и така...) Сори, Лени ;D
Във всеки случай, остават само две ранни ставания до голямото спане! Rulezzzz :)

2 коментара:

elenka каза...

Вани, първо, радвам се, че си писала, че съм една от приятелките му, дано да се случи! :) Знам, че е typing грешка, но ми стана едно такова благичко ;)
Второ, всеки си има мнение, това, че не го харесваш не значи, че трябва да внимаваш аз да не разбера... Така че давай смело с ревютата на книги и филми и въобще на каквото си искаш, нали затова си имаме блогове, за да си споделяме какво харесваме и какво не!

Vani каза...

:) Така е Лени! Идеята ми е, че трябва да внимавам да не правя крайни изказвания, вървящи към обобщение! Иначе - блоговете са си за това наистина!