16 февруари, 2008

Sofia: freezing cold 2

Weather broadcast vs shopping tours - това е положението! Ако не изляза в събота по магазините, значи не съм аз! Днес, със съответната екипировка, пак се отправих на следобедна обиколка. Констатациите от нея са две + едно питане.
И така - времето наистина е ПОТРЕСАВАЩО СТУДЕНО, баси, не се трае, честно! Второ - това, което се предлага от "марковите" и пр. магазини на столицата ни, наистина не може да се оквалифицира по друг начин, освен като пълна нула! Поне портмонето ми, при наличието на такъв богат асортимент, няма за какво да се притеснява :D
Има и друг момент - че на фона на Париж, тук всичко изглежда посредствено, ама това е друга тема. (Това изречение ще трябва да го преработя, че адски надуто звучи.)
Въпросът е, как така в тези минусови температури по тротоарите се разминаваш с хора, които са източници на неописуеми миризми. Сигурно докато съм се мотаела разсеяно нанякъде (вече от няколко места ми приписват силна разсеяност), част от съгражданите ни са давали тържествено обещание, че при никакви обстоятелства и дори под страх от физическа саморазправа, няма да се къпят и да си перат дрехите!?!
Това е!
А ето един текст, дето много ме кефи:

…and all she wants is to dance
That's why you'll find her on the floor
But you don't have a chance
Unless you move the way that she likes
That's why she's goin' home with me tonight
***
Those flashing lights come from everywhere
The way they hit her I just stop and stare
She's got me love stoned
Man I swear she's bad and she knows
I think that she knows…

Няма коментари: