06 декември, 2007

Предколедна треска

Тези дни се натъкнах на няколко феномена, които само ще изложа тук, а коментарите – от вас.

И така, защо когато търсиш в Гугъл изображения по ключова дума „Коледа” (Christmas, Noel) на първо място ти излиза пиян дадо по оскъдно облекло (верно – коледно) , мацки със секси outfit (доколко е секси може да се поспори) и едва най-накрая някоя елхичка, еленче или дядко в благоприличен костюм. Знаем, че сексът продава, ама чак пък толкова…

Освен това, във вторник ходих на среща на членовете на БДВО (българско дружество по връзки с обществеността). Темата беше етични норми в професията и бъдещето й в България. На кафе паузата си тръгнах – по никакъв начин не ме заинтригува онова, което чух. Стори ми се доста далеч от актуалните въпроси на професията, организацията не беше особено на ниво – половин час закъснение, отсъстващ модератор и пр. Освен това, т.нар. колеги от бранша се държаха супер надуто и високомерно, а според мен един комуникатор, трябва да бъде на първо място добронамерен и човеколюбив (или поне да изглежда такъв). Добре, че поне беше там Кафтанджиев и си полафихме за по-интересни и актуални теми. Дори предложи да ме снима за предстоящата му статия в Sign Cafe – не че ми се вярва да стане, ама поне sounds good. I’ll keep you posted!

Няма коментари: