28 декември, 2007

Wass`up

Хора, какво става - що не пишете коментари!?!?
То вярно, че си направих блога, за да мога да си графоманствам на воля, ама никакъв feedback не получавам...ТУК! Коментарите, направени на кафе, по телефона, по мейл и кю не се броят!
Все пак, ще споделя, че вече съм "горд" притежател на магистърска диплома по социология! Още не мога да повярвам, отвреме навреме си я гледам и се пощипвам дали не сънувам :Р
Ето и снимка от тържественото връчване - аз съм с тогата и се ръкувам с декана на факултета:Това си беше точно така, само дето нямам снимка от този паметен миг. Все пак ми е съвестно да ангажирам някого насред седмицата, в работно време, да виси 3 часа в претъпканата аула, за да ме щракне за спомен. Освен да взема да отскоча да фен шопа на СУ-то и да си купя един такъв ансамбъл - май там ги продават. Във всеки случай шалчето бордо с извезан образ на Кл. Охридски на него rulez отвсякъде! Това ще стане хит, честно!

PS Май ще взема да приема предложението на Клайв Оуен да празнуваме НГ заедно. Човекът много настоява, а и Джъд Лоу е безнадеждно влюбен в Лени...

2 коментара:

венета каза...

Вани, страхотно изглеждаш :)
наистина сега си те представям с тогата и с дипломата в ръка, или пък може би американските филми толкова често са ни показвали дипломиране с такива тоги и радостно хвърляне на шапки от завършилите студенти, че никак не ми е тръдно да си те представя.
а и наистина трябва да си горда с дипломата. но, което е по-важно и спред мен трябва да го изтъкваш винаги, когато говориш за нашата прочута магистратура е фактът, че от всички, които следваха нито един социолог не е защитил диплома. а да чуеш как надъхват младите студенти социолози, че са върхът в пирамидата на специалностите в СУ :) да не говорим за процента на реализация след това....но май много се отклоних от темата

Vani каза...

Veni, milichka, merci za komentara! Super si, a i mnogo se zaradvah, che dnes nai-nakraia se vidiahme! Estestveno, che se gordeia s diplomata, a sledvashtia put - shte idvame na tvoiata zashtita! Shte si vzema i fotoaparat! :)