22 декември, 2007

Big Air

Ето ме най-накрая с публикация - основно в картинки! Последните 10 дни ми бяха малко като на сън - супер много работа, тичане, различни случки, за които ще разкажа подробно след като си отспя.

Засега - материал от купата по сноуборд - Big Air! Супер събитие, а тези, които се вайкаха, че е затворен центъра за колите, да си гледат работата. Не съм чула ходенето пеша да е навредило на някого, а и въздухът ще се поизчисти малко.


Снимките са от терасата на BNP Paribas - направо си бяхме VIP-та - с бисквитки, напитки и големи калорифери!



PS - Тук съм като някоя снежна репортерка от мястото на събитието! А иначе, пропуснах да спомена, че в тази мразовита спортна вечер се бяха насъбрали доста hot guys - сноубордисти, та си припомних защо едно време бяха толкова нависоко в класациите ми. Respect!

Няма коментари: