06 май, 2008

Почивни дни

Хубаво нещо си е почивката - особено ако избягаш от Сф, за да отидеш някъде на топличко.
Общо взето го ударих на пълен мързел - мотаене нагоре-надолу, разкрасителни процедури (ако не ме познаете не се чудете) и четене (ама без да прекалявам).
И така:
Почивката - на около 160 км от София
Книгата - Ако импресионистите бяха зъболекари
Слънцето - навсякъде през цялото време
Релакс - масажи разни (попаднах в доста любопитна ситуация с масажист!)
Спортът- тенис, само че, поради силен вятър и тежък мързел, нещо не се състоя...

Ето и няколко снимчици:

Тази е повече от красноречива - катo казвам "не снимай", значи не снимай, ок?!

Познайте откъде са тези снимки - един hint - hip hop клип е сниман тук ;D

2 коментара:

венета каза...

всичко изглежда страхотно, особено ти. а на първата снимка сякаш ей сега ще изкочи някоя коала зад, на пръв поглед изглеждащите като бамбук, дървета.на мен тези почивни дни ми подействаха доста дезорганизиращо и ако бяха продължили с още ден-два щях да изпадна в депресия или да кача още 2-3кг.единственият плюс, който открих, бяха пустите булеварди и свободното преминаване по тях с кола. но все пак това за депресията и дезорганизацията са гледната точка на работещ в къщи човек, неангажиран с работно време. така че за повечето "нормално" работещи в офиси, със сигурност почивката им е дошла като манна небесна :)

Vani каза...

Вени, миличка, как си?
мерси за отзивите! а за почивните дни - на мен ми се отразиха добре, защото избягах на топличко и слънчево :)
Между другото-това наистина е бамбук и аз се правя на пандичка, която ще го яде ;Р
сега ще ти пиша подробен мейл - да не четат всички!
поздрави и целувки!