06 май, 2008

Превенция...по пътищата

Онази вечер два пъти във форшпана на новините на НТВ гръмко обявиха как "Чучело, маскирано като полицай, пази от катастрофи еди-къде-си". В самата емисия обаче Н. Дойнов каза, че "манекен, облечен с полицейска униформа и т.н....". Явно някой същевременно им беше свил перките да не се ебават с органите на реда.
От тази емисия разбрах още, че българинът се храни супер нездравословно, страда от наднормено тегло и консумира (как от ЕС са го изчислили това си остава мистерия за мен) по 1 грам супа на ден и по 9 милилитра твърд алкохол!
rulezzzz

довечера ще сложа пикс и кратко описание на слънчевата ми почивка!

2 коментара:

nikolay-nikart каза...

Не само НТВ , но и Fox News,BBC и Rai Due излъчиха материали за реформите в нашенското МВР. Всъщност, това е находчива идея, в която освен ексцентричност и чувство за хумор, прозира и воля за борба с корупцията сред катаджиите - едно чучело-ченге не може да вземе последните кинти на нещастния BG шофьор.
А, що се отнася до нездравословното хранене, зачеквате болезнена от десетилетия тема. Аз също се тревожа за здравословието човешко, имайки предвид и глобалното поскъпване на храните в световен мащаб. Този въпрос вече е в дневния ред на Съвета за сигурност на ООН и със сигурност ще присъства в дневния ред на следващата среща в Давос. Дали там, догодина посрещачите на важните планетни клечки ще са онези антиглобалисти - вече изпосталели, омършавяли и още по-озлобени...

Vani каза...

Съгласна съм с този коментар, към полушеговития ми пост.
Поздрави,