04 април, 2008

Vodka Absolut вече е френска..

...след като Pernod Ricard я купи! Браво - да се стяга "Финландия"!

Всъщност, заглавието няма нищо общо с това, за което искама да пиша.
Тъй като съм на принципа, че е хубаво всеки ден да правиш по нещо ново, вчера имах възможността да се сефтосам не за едно, а за две неща*:
1. Бях поканена (от l'Ambassade de France, eh, oui..) да бъда част от журито, което избра стипендиантите на френското правителство за магистратури 2008-2009! Някакси много се гордея от това!
2. Ходих на арабско парти в клуб Сарай. За това ще кажа само, че беше different experience - в крайна сметка човек трябва да проявява любопитство в този живот. Липсата на опит си каза думата - outfit-ът ми беше супер неподходящ: боти с 8.5 см ток, дънки скин (ултра прилепнали) и т.н. екстри - леко Виктория-Бекъмски, които изобщо не fit-ваха :D
Както наскоро отбелязах - в момента приемам всякакви (почти) предложения!
Някой от вас ще ходи ли в Ялта? Този месец се очертават невероятни партита!

* Питам се, когато си купувам нещо ново, дали се брои като нещо, което ти се случва за първи път? Щото в такъв случай, доста съм напреднала, направо съм преизпълнила плана :Р

Така, както съм го подхванала, и месечния писмовен план ще изпълня за нула време.

Няма коментари: