04 април, 2008

Езикови разни...2

Знам си аз, че езиковите ми писания предизвикват най-силен интерес (статистиката го показва). В последно време малко позанемарих рубриката, обаче обещавам да се поправя! Борбата с неграмотността трябва да продължи ;D
Днес ще споделя едно наблюдение - забелязали ли сте как сценаристите винаги вкарват лафа: "That`s awesome!" в устата на Стифлър? Т.е. Шон-Уилям Скот, но той за мен винаги ще си остане Стифлър и мисля, че изобщо е невъзможно да излезе от този образ :)
Страшен е!
Помня как преди време бях на едно уикенд-парти при едни приятели французи и там дойдоха едни момчета и като се запознавахме, единият си каза името, но приятелят му отсече"Ами, това е Стифлър". И до ден днешен ми е пред очите, но не мога да се сетя как му беше името, иначе имаше Франсоа, Жером и т.н. ;)
***
Човек от непосредственото ми всекидневно-работно обкръжение, чието име започва с Ц. ме подсети за един убийствен лаф, във връзка със супер грамотния и изфинен изказ. Тъй като от седмици наред не го публикува като коментар, аз ще го напиша:
става дума за знаменитото "Ой, котьо!", дочуто от неизвестна песен (с подозрение, че е на Ъпсурт).


PS: Май пак Стифлър в някакъв филм, след като приятелят му се оплака, че гаджето му е модел на бельо, изкоментира: Oh man, that really suxx! - убива ме тоя Стифлър, честно!

Няма коментари: