14 април, 2008

DFP и разни

В събота ходих на Dimitri from Paris в Ялта. Музиката беше супер готина, отдавна не ми е било толкова хубаво и водещо до трайно окуцяване (от много танци)! DFP беше ултра фешън, достолепен (и доста висок за DJ*). В началото реших, че изобщо няма да застане зад пулта, а ще посвети вечерта на обикаляне на клуба, съпровождан от охраната си и заобиколен от супер-високи-с-още-по-високи, направо бомбастично бухнали и огромни коси, момичета. В крайна сметка, човекът пообиколи, направи си снимки с момичетата, подкани няколко леко умрели хорица да се разкършат, свали си черното сако и зае позиция. Като го погледнах - ултра сериозен, с изражение тип "умряла риба", ама на кого му пука - все пак резултатът е повече от впечатляващ!
И като говорим за него:


За самата Ялта - според мен си е баси тъпия клуб, с провинциално-еснафски привкус, като някой, който си мисли, че е голямата работа с големите претенции, а всъщност е ааадски изостанал. Аз така или иначе ходя там само за тематични партита, ако ми се ходи на клуб или на диско, това би било в края на списъка ми - някъде при най клуб и пр. чалга заведения.

*Тук, разбира се, изключваме DJ Spiller, който гони някъде към 2 и 10.

2 коментара:

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Vani каза...

well, thanks for that comment.
I don't know how did you manage to read it (it is 99% in Bulgarian).
I tried to take a look at your's but it seems that it does not work.
br