24 август, 2008

Shopping overview

Ето го и обещаният снимков материал от шопинга в Милано. Снимките от разглеждането на града и пр. съм качила във Facebook-a и не ми се занимава да ги слагам и тук, но ако се наложи може да постна някоя и друга.
Във всеки случай, Милано си беше сбъдната мечта за мен - от много отдавна говорех и исках да отида там. Някакси знаех, че там ще ми хареса, а всъщност очакванията ми бяха дори надминати.

Със сигурност ще отида пак там, а междувременно - ето и материалният резултат от 4-дневния престой:
Чанта Furla, сандали Nannini, парфюм Angel - Thierry Mugler, сенки за очи Dior, дантелен чорапогащник La Perla, блуза Sisley, жилетка Benetton, рокля Blue Sand, бележници Muji, значка от музея на дизайна и мноооого списания.

С риск да повторя Лени, ще кажа, че на практика съм спестила, а не похарчила. Сдобих се с качествени неща на много прилични цени.

2 коментара:

elenka каза...

Сандалите са to die for! Черна завист щеше да ме гризе, ако не отивах в меката на шопинга скоро ;)

Vani каза...

ахам, така си е! тези сандали бяха супер късмет - купих си ги буквално половин час преди да тръгна за летището!
А за меката на шопинга - благородно ви завиждам ;Р