31 август, 2008

Bastille day

Вчера целият ми ден беше изпълнен със спомени и напомнянки за Бастилията.
От една страна, пред вид предстоящото ми в близките дни преместване съвсем близо до 31-во, това изглежда съвсем нормално.

Какво ще кажете обаче за това, че вчера, прибирайки се видях...любовта ми от 6-и и 7-и клас от Бастилията? Супер много се смаях - веднага го познах, а не съм го виждала сигурно от 10-ина години! Той също доста се загледа, ама не можах да преценя - дали защото ме позна или просто си ме избройка!?! :)

Ех... какви времена бяха!

После, малко неочаквано и непредвидено, изкарах вечерта пак в бастилианска компания - с Верчето, която инцидентно се прибра за няколко дена....

Сега ми е едно носталгично-хубаво и неделно-мързеливо! А от утре ми почват отново спортните занимания, така че - нямам търпение да си вляза в стария ритъм. Другото хубаво е, че партитата в Шугър отново са на линия.

Ето и една снимка от последния път, сори Роска, знам, че не те кефи, ама адски младея на нея :D
Btw, мисля да се лакирам в цвят "Love her madly"

4 коментара:

Анонимен каза...

4e kvo da mladeesh ti si mlado;p ama trqq da ima nqkakva cenzura...biva li takova neshto :D ;p

Vani каза...

mdam, niama nachin...

Vani каза...

mdam, niama nachin...

Vani каза...

mdam, niama nachin...