14 ноември, 2008

Day off - 2

Чак ми е неудобно, обаче е супер хубаво да си вземеш почивен ден... или дори два - както е в моя случай! Като изключим якият мързел, който ме е налегнал, имам време да се погрижа за преместването ми, пазарувам разни препарати за освежаване на дърво, ще си правя специални ароматизатори за гардероб...изобщо хубави такива.
Междувременно, днес набързо минах през "Произведено в България". Не го препоръчвам на никого - асортиментът е същият, като през `92 - честно!

Аз се сдобих с бурканче мед и крем за ръце от "Лавена". Толкова...

От снощи тече новият ми експеримент - 10 дена без Facebook и да си кажа - до момента изобщо не ми липсва, даже напротив!

А ето какво поразгледах от есенно-зимните модни селекции:


източник:marieclaire.fr

Направо си умирам за обувки без пръсти, с някакви по-дръзки чорапи...как ще ги съвместявам с настъпващата зима обаче - идея си нямам!

Няма коментари: