06 юли, 2008

Разни от последните дни/седмици

Преди около 2 часа почувствах невероятен ентусиазъм да облека в думи мислите и вълненията си и да ги публикувам тук. Сега не съм толкова ентусиазирана, защото ужасно ми се спи (днес прекарах няколко часа от деня в леглото, но това е друга тема.)
Последните три седмици минаха неусетно покрай работни задачи, върху които няма да се спирам.

Снощи ходих на театър - гледах "Сън в лятна нощ" на Сашо Морфов с театъра на Санкт Петербург. За статистиката: две представления в Сф, пълен салон, руска реч и интересни (макар и пестеливи на фона на предни постановки) сценични ефекти. За пореден път се замислих как е възможно някой да е написал такива невероятни неща в обстановката, в която е живял и какво означава да си с пъти по-напред с материала от околните. Мен лично, Шекспировите пиеси ме карат да мечтая...за хубави стечения на обстоятелствата, с необичаен обрати, комични елементи и положителен завършек.

***

Много се зарадвах, че българин спечели Уимбълдън, макар и да става дума за младежкия турнир. Ще видим какво още ще покаже Григор. Сърцето обаче ме боли за Федерер, а чуя ли за Надал започвам да сипя псувни една от друга по-грозни.

***
Дали не се превръщам в повърхностно създание, русо и от женски пол, щом започвам да ходя на спа, относително често!?! Истината е, че в квартала ни има един страхотен спа клуб, в който всичко е направено, за да ти осигури максимално удобство. Плащаш малко повече (и то наистина не много) и ти правят разни супер хубави неща! И не - не са ми платили, за да им правя реклама и пр д-сти в интернет пространството, честно! ;Р

Разходих се след това из квартала и го видях през други очи - много по-хубав, приятен, спокоен, моят квартал и си дадох сметка, че не искам да се местя от тук! (освен ако офертата не е за *****)

****

Като съм започнала да пиша за необикновени хора, не мога да не спомена и великия Ив Сен Лоран. Оставяме настрана титаничния му принос към модата и към превръщането на човешките / женските мечти в реалност!
Ето и нещо от него:

"Когато се чувствате добре в една дреха, всичко може да ви се случи. Добрата дреха е паспорт към щастието." YSL

"Най-хубавата дреха, която може да облече една жена, са ръцете на мъжа, в когото е влюбена. За тези, които не са имала шанса да открият щастието, аз съм тук...." YSL

"Всеки човек има нужда от красота и въображение, за да живее и твори. Преследвал съм ги, търсил съм ги. Познавам ги от детството си и да ги преоткривам отново - избрах най-добрата професия." YSL

***

Има и други - напр. за мъже с впечатляваща физика, но тях мисля да запазя за офлайн разкази! ;D

1 коментар:

Анонимен каза...

niceee :)